پاسخ پرسش‌های پرتکرار

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از نام کاربری و شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

اگر با خرید آنلاین مشکلی داشتید در هر ساعت از شبانه روز با واتساپ یا تلگرام ما تماس بگیرید تا سریعا مشکل شما برطرف گردد.

1.بعد از ثبت نام وارد پروفایل خود شوید.

2.محصول مورد نظر خود را از لیست دسته بندی کالا ها یا صفحات سایت پیدا کنید و یا از نوار جستجو بالای سایت استفاده کنید.

3.در صفحه محصول مورد نظر روی دکمه روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

4.در صورت تمایل می‌توانید تعداد مورد نیاز از کالای انتخابی را تغییر دهید.

5.اگر محصولات دیگری نیاز دارید به همین شکل به سبد خرید خود اضافه کنید.

6.در آخر روی دکمه مشاهده سبد خرید یا تسویه حساب کلیک کنید و با پر کردن اطلاعات درخواستی مثل نام و نام خانوادگی و ادرس و …. سفارشتون را تکمیل و بصورت آنلاین پرداخت کنید.

بعد از پرداخت برای شما پیامک یا ایمیل ارسال خواهد شد و وضعییت سفارشتون در هر مرحله از همین راه به شما اطلاع داده خواهد شد.

هر سوال یا مشکلی داشتید در ساعات اداری با ما تماس بگیرید و همچنین بصورت 24 ساعته پاسخگو پیام های واتساپ و تلگرام هستیم.

در صفحه ورود روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
چنانچه مشکلی در این مورد داشتید با واتساپ یا تلگرام ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش فقط بصورت آنلاین می باشد.

پرداخت مبلغ سفارشات فقط بصورت آنلاین , به واسطه وبسایت pay.ir وابسته به پرداخت امن بانک سامان می باشد و امکان پرداخت درب منزل مقدور نیست.

هنگام ثبت سفارش در مرحله آخر بعد از وارد شدن به درگاه بانکی ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (رمز پویا)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
توجه بفرمایید تمامی اطلاعات بالا در سایت ما ثبت نخواهد شد و شما مستقیما در صفحه پرداخت امن سیستم شاپرک انجام می شود و بعد از تکمیل دوباره به سایت ما ریدایرکت شده و سفارش شما بصورت اتوماتیک (در صورت پرداخت موفق) تایید می گردد.

امکان پرداخت امن انلاین به واسته pay.ir و بانک سامان در سایت وجود دارد اما اگر مشکلی در زمینه پرداخت انلاین داشتید سفارش خود را ثبت کرده و بعد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و بصورت کارت به کارت پرداخت کنید .

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

اما اگر با مرحله پرداخت مشکلی داشتید بعد از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید تا پرداخت شما بصورت کارت به کارت دریافت و بعد از تایید , وضعییت سفارش شما را بصورت پرداخت شده تغییر دهیم و سفارش شما آماده سازی و ارسال شود.

سریع ترین راه تماس با ما واتساپ و تلگرام می باشد.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

اما در زیر اطلاعات محصولات گزینه ای به نام “پیامک اطلاع رسانی تخفیف و موجودی” وجود دارد که با ورود به این بخش شما میتوانید شماره خود را وارد کرده و ثبت کنید تا زمانیکه محصول موجود شد با پیامک به شما اطلاع داده شود.

سفارشات تهران بسته به حجم کاری و آماده سازی معمولا در همان روز یا در روز بعد با پیک ارسال خواهد شد.

قبل از ارسال بسته , تایم ارسال از طریق تماس تلفنی یا پیامک هماهنگ خواهد شد.

سفارشات سایر شهر ها در روز بعد تحویل پست می شود و شماره رهگیری پستی در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها ثبت خواهد شد تا از زمان رسیدن بسته اطلاع داشته باشید.

سفارشات پستی معمولا پس از 3 تا 5 روز کاری به دستتان خواهد رسید.

قبل از ارسال با شما هماهنگ می کنیم و همچنین بعد از اینکه سفارش شما تحویل پیک شد یک پیامک برای شما ارسال میشه تا در جریان باشید پیک به زودی به محل شما خواهد رسید.

اطلاعات مربوط به وضعییت سفارشات شما در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها و در قسمت نمایش قابل مشاهده خواهد بود.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

اطلاعات مربوط به کد رهگیری پستی بعد از تحویل به پست در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها و در قسمت نمایش قابل مشاهده خواهد بود.

هزینه ارسال در تهران و سایر شهر ها بصورت ثابت 15 هزار تومان می باشد اما اگر سفارش شما بالاتر از 150 هزار تومان باشد هزینه ارسال بصورت خودکار رایگان خواهد شد !

اگر محصول خریداری شده مغایرتی با عکس و اطلاعات درج شده در سایت داشت , تعویض یا در صورت نیاز مبلغ پرداختی برگشت داده می شود.

اگر محصول خریداری شده آسیب فیزیکی و ظاهری داشت تعویض خواهد شد.

اگر محصول خریداری شده اشتباه ارسال شده باشد تعویض خواهد شد.

اگر محصول خریداری شده دارای گارانتی شرکتی بود و مشکلی داشت تا 7 روز میتونید به سایت ما مرجوع کنید اما چنانچه بعد از 7 روز اطلاع دهید باید از طریق گارانتی شرکتی خود محصول اقدام کنید.

اگر محصولی در راه ارسال پیک یا پستی اسیب دید نگران نباشید , تمامی ارسال ها بیمه می شود.

اشکال و یا ایراد فنی و فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی سایت اطلاع داده شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود با تمامی لوازمی که در کارتن یا بسته بوده بازگردانده شود.

پیامک های مربوط به کد یکبار مصرف و ورود به سایت یا فراموشی رمز عبور ما از شماره 300077 و پیامک های اطلاع رسانی وضعیت سفارش ها و موجود شدن یا تخفیف خوردن کالای درخواستی شما از شماره 30002101002625 ارسال می شود.

همچنین شماره تماس های ما 02177846790 از خط ثابت و 09022325858 از تلفن همراه می باشد.

شماره هایی غیر از موارد درج شده در این صفحه متعلق به سایت ما نمی باشد.

سفارشاتی که در روز های تعطیل ثبت شود در همان روز آماده خواهد شد اما به دلیل تعطیلی اداره پست در روز بعد در اولین فرصت تحویل پست خواهد شد.

سفارشات تهران بسته به نوع سفارش (نیاز به آسیاب شدن یا بسته بندی) در همان روز یا روز بعد ارسال خواهد شد.