شرایط استفاده از سایت و پرسش‌های پرتکرار

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از نام کاربری و شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

اگر با خرید آنلاین مشکلی داشتید در هر ساعت از شبانه روز با واتساپ یا تلگرام ما تماس بگیرید تا سریعا مشکل شما برطرف گردد.

1.بعد از ثبت نام وارد پروفایل خود شوید.

2.محصول مورد نظر خود را از لیست دسته بندی کالا ها یا صفحات سایت پیدا کنید و یا از نوار جستجو بالای سایت استفاده کنید.

3.در صفحه محصول مورد نظر روی دکمه روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

4.در صورت تمایل می‌توانید تعداد مورد نیاز از کالای انتخابی را تغییر دهید.

5.اگر محصولات دیگری نیاز دارید به همین شکل به سبد خرید خود اضافه کنید.

6.در آخر روی دکمه مشاهده سبد خرید یا تسویه حساب کلیک کنید و با پر کردن اطلاعات درخواستی مثل نام و نام خانوادگی و ادرس و …. سفارشتون را تکمیل و بصورت آنلاین پرداخت کنید.

بعد از پرداخت برای شما پیامک یا ایمیل ارسال خواهد شد و وضعییت سفارشتون در هر مرحله از همین راه به شما اطلاع داده خواهد شد.

هر سوال یا مشکلی داشتید در ساعات اداری با ما تماس بگیرید و همچنین بصورت 24 ساعته پاسخگو پیام های واتساپ و تلگرام هستیم.

در صفحه ورود روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
چنانچه مشکلی در این مورد داشتید با واتساپ یا تلگرام ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش فقط بصورت آنلاین می باشد.

پرداخت مبلغ سفارشات فقط بصورت آنلاین , به واسطه درگاه مستقیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد که ادرس سایت ما درج شده و همچنین وبسایت pay.ir وابسته به پرداخت امن بانک سامان و زرین پال امکان پذیر می باشند.

امکان پرداخت درب منزل مقدور نیست.

هنگام ثبت سفارش در مرحله آخر بعد از وارد شدن به درگاه بانکی ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (رمز پویا)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
توجه بفرمایید تمامی اطلاعات بالا در سایت ما ثبت نخواهد شد و شما مستقیما در صفحه پرداخت امن سیستم شاپرک انجام می شود و بعد از تکمیل دوباره به سایت ما ریدایرکت شده و سفارش شما بصورت اتوماتیک (در صورت پرداخت موفق) تایید می گردد.

امکان پرداخت امن انلاین از طریق درگاه مستقیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد و pay.ir (بانک سامان) و درگاه امن زرین پال در سایت وجود دارد اما اگر مشکلی در زمینه پرداخت انلاین داشتید سفارش خود را ثبت کرده و بعد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و بصورت کارت به کارت پرداخت کنید .

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

اما اگر با مرحله پرداخت مشکلی داشتید بعد از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید تا پرداخت شما بصورت کارت به کارت دریافت و بعد از تایید , وضعییت سفارش شما را بصورت پرداخت شده تغییر دهیم و سفارش شما آماده سازی و ارسال شود.

سریع ترین راه تماس با ما واتساپ و تلگرام می باشد.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

اما در زیر اطلاعات محصولات گزینه ای به نام “پیامک اطلاع رسانی تخفیف و موجودی” وجود دارد که با ورود به این بخش شما میتوانید شماره خود را وارد کرده و ثبت کنید تا زمانیکه محصول موجود شد با پیامک به شما اطلاع داده شود.

سفارشات تهران بسته به حجم کاری و آماده سازی معمولا در همان روز یا در روز بعد با پیک ارسال خواهد شد.

در قسمت تسویه حساب اگر شهر تهران انتخاب شده باشد جدول زمان تحویل برای شما بصورت خودکار نمایش داده خواهد شد و میتوانید روز و ساعت تحویل را انتخاب کنید.

سفارشات سایر شهر ها پس از یک روز کاری تحویل پست می شود و شماره رهگیری پستی در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها ثبت خواهد شد تا از زمان رسیدن بسته اطلاع داشته باشید.

سفارشات پستی معمولا بعد از تحویل به پست پس از 3 تا 5 روز کاری به دستتان خواهد رسید.

سفارشات پستی بعد از ثبت و ارسال , قابل رهگیری از سایت اداره پست می باشد و هر گونه تاخیر در تحویل به عهده ی اداره پست می باشد و با توجه به ثبت تاریخ ارسال در سایت اداره پست و شفافیت کار ما , سایت اربل کافی هیچ مسئولیت ای در قبال تاخیر در تحویل بسته توسط اداره پست را قبول نمی کند اما از ارسال تا دریافت بسته درکنار مشتری و پیگیر بسته شما خواهیم بود و اگر تاخیری در ارسال بود حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید تا برای پیگیری بسته راهنمایی و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهیم.

در صفحه تسویه حساب مشتریانی که از شهر تهران هستند جدول زمان تحویل بصورت خودکار نمایش داده می شود و شما زمان تحویل را مشخص می کنید همچنین بعد از اینکه سفارش شما تحویل پیک شد یک پیامک برای شما ارسال میشه و در پنل کاربری قسمت سفارشات وضعییت سفارش در حالت ارسال شد قرار می گیرد تا در جریان باشید پیک به زودی به محل شما خواهد رسید.

اطلاعات مربوط به پیک موتوری مثل شماره تماس و زمان ارسال بستتون در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها با کلیک روی دکمه نمایش قابل مشاهده خواهد بود.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

اطلاعات مربوط به کد رهگیری پستی بعد از تحویل به پست در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها و در قسمت نمایش قابل مشاهده خواهد بود.

برای رهگیری راحت تر ما صفحه رهگیری سریع را هم راه اندازی کردیم که میتونید به شکل ساده تری سفارشاتتان را رهگیری کنید.

هزینه ارسال و بسته بندی در تهران و سایر شهر ها بصورت ثابت 30 هزار تومان می باشد اما اگر سفارش شما بالاتر از 300 هزار تومان باشد هزینه ارسال بصورت خودکار رایگان خواهد شد !

اگر محصول خریداری شده مغایرتی با عکس و اطلاعات درج شده در سایت داشت , پس از ارسال محصول به دفتر ما مبلغ پرداختی شما برگشت داده خواهد شد و هزینه پیک یا پست به عهده ما می باشد.

اگر محصول خریداری شده آسیب فیزیکی و ظاهری داشت پس از برگشت دادن محصول  به دفتر ما مبلغ پرداختی برگشت داده خواهد شد و هزینه پیک و پست به عهده ما می باشد.
*در این حالت مشتری باید عکس کالای معیوب را بلافاصله بعد از تحویل از پیک یا پست به واتساپ یا ایمیل ما ارسال کرده و اطلاع رسانی کند.

اگر محصول خریداری شده اشتباه ارسال شده باشد پس از برگشت دادن محصول  به دفتر ما مبلغ پرداختی برگشت داده خواهد شد و هزینه پیک و پست به عهده ما می باشد.

اگر محصول خریداری شده دارای گارانتی شرکتی بود و مشکلی داشت تا 7 روز میتونید به سایت ما مرجوع کنید اما چنانچه بعد از 7 روز اطلاع دهید باید از طریق گارانتی شرکتی خود محصول اقدام کنید و امکان تعویض از طریق سایت ما امکان پذیر نخواهد بود.

اگر محصولی در راه ارسال پیک یا پستی اسیب دید نگران نباشید , تمامی ارسال ها بیمه می شود.

توجه داشته باشید اگر بسته شما در هنگام تحویل پست و پیک اسیب دیده بود بسته را تحویل نگیرید و با پشتیبانی ما تماس بگیرید یا از مامور ارسال بخواهید با پشتیبانی پست یا پیک مورد نظر تماس بگیرد.

توجه داشته باشید اگر محصول ارسالی مشکلی داشته باشد هزینه برگشت دادن (پست یا پیک) به ما را خودمان پرداخت خواهیم کرد اما اگر محصول مشکلی نداشت و مایل به برگرداندن باشید , هزینه برگشت دادن (پست یا پیک) به عهده مشتری می باشد.

محصولات خوراکی اگر بسته بندی باز شده باشد قابل استرداد نیست مگر اینکه تاریخ انقضا گذشته باشد یا بسته بصورت معیوب به دستتان رسیده باشد و یا مشکلی داشته باشد.

به هر دلیلی سفارش مرجوع شود تعویض نمی شود و با توجه به بند های نوشته شده در بالا , مبلغ برگشت داده می شود به حسابتان و در صورت نیاز میتوانید مجددا همان محصول را خریداری نمایید.

اشکال و یا ایراد فنی و فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی سایت اطلاع داده شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود با تمامی لوازمی که در کارتن یا بسته بوده بازگردانده شود.

پیامک های مربوط به کد یکبار مصرف و ورود به سایت یا فراموشی رمز عبور ما از شماره 300077 و 300057003500 و 30002189 و پیامک های اطلاع رسانی وضعیت سفارش ها و موجود شدن یا تخفیف خوردن کالای درخواستی شما از شماره 30002101002625 ارسال می شود.

همچنین شماره تماس های ما 02177840538 از خط ثابت و 09022325858 از تلفن همراه می باشد.

شماره هایی غیر از موارد درج شده در این صفحه متعلق به سایت ما نمی باشد.

فروشگاه در روز های تعطیل رسمی و جمعه ها تعطیل می باشد.

 

ارسال سفارشات شهر تهران بر اساس جدول انتخاب بازه زمان تحویل در زمان ثبت سفارش می باشد.
سفارشات غیر از شهر تهران که در روز های تعطیل ثبت شود در اولین روز کاری آماده سازی و تحویل پست خواهد شد.