پاسخ پرسش‌های پرتکرار

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از نام کاربری و شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

اگر با خرید آنلاین مشکلی داشتید در هر ساعت از شبانه روز با واتساپ یا تلگرام ما تماس بگیرید تا سریعا مشکل شما برطرف گردد.

1.بعد از ثبت نام وارد پروفایل خود شوید.

2.محصول مورد نظر خود را از لیست دسته بندی کالا ها یا صفحات سایت پیدا کنید و یا از نوار جستجو بالای سایت استفاده کنید.

3.در صفحه محصول مورد نظر روی دکمه روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

4.در صورت تمایل می‌توانید تعداد مورد نیاز از کالای انتخابی را تغییر دهید.

5.اگر محصولات دیگری نیاز دارید به همین شکل به سبد خرید خود اضافه کنید.

6.در آخر روی دکمه مشاهده سبد خرید یا تسویه حساب کلیک کنید و با پر کردن اطلاعات درخواستی مثل نام و نام خانوادگی و ادرس و …. سفارشتون را تکمیل و بصورت آنلاین پرداخت کنید.

بعد از پرداخت برای شما پیامک یا ایمیل ارسال خواهد شد و وضعییت سفارشتون در هر مرحله از همین راه به شما اطلاع داده خواهد شد.

هر سوال یا مشکلی داشتید در ساعات اداری با ما تماس بگیرید و همچنین بصورت 24 ساعته پاسخگو پیام های واتساپ و تلگرام هستیم.

در صفحه ورود روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
چنانچه مشکلی در این مورد داشتید با واتساپ یا تلگرام ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش فقط بصورت آنلاین می باشد.

پرداخت مبلغ سفارشات فقط بصورت آنلاین , به واسطه درگاه مستقیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد که ادرس سایت ما درج شده و همچنین وبسایت pay.ir وابسته به پرداخت امن بانک سامان و زرین پال امکان پذیر می باشند.

امکان پرداخت درب منزل مقدور نیست.

هنگام ثبت سفارش در مرحله آخر بعد از وارد شدن به درگاه بانکی ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (رمز پویا)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
توجه بفرمایید تمامی اطلاعات بالا در سایت ما ثبت نخواهد شد و شما مستقیما در صفحه پرداخت امن سیستم شاپرک انجام می شود و بعد از تکمیل دوباره به سایت ما ریدایرکت شده و سفارش شما بصورت اتوماتیک (در صورت پرداخت موفق) تایید می گردد.

امکان پرداخت امن انلاین از طریق درگاه مستقیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد و pay.ir (بانک سامان) و درگاه امن زرین پال در سایت وجود دارد اما اگر مشکلی در زمینه پرداخت انلاین داشتید سفارش خود را ثبت کرده و بعد با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و بصورت کارت به کارت پرداخت کنید .

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

اما اگر با مرحله پرداخت مشکلی داشتید بعد از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید تا پرداخت شما بصورت کارت به کارت دریافت و بعد از تایید , وضعییت سفارش شما را بصورت پرداخت شده تغییر دهیم و سفارش شما آماده سازی و ارسال شود.

سریع ترین راه تماس با ما واتساپ و تلگرام می باشد.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

اما در زیر اطلاعات محصولات گزینه ای به نام “پیامک اطلاع رسانی تخفیف و موجودی” وجود دارد که با ورود به این بخش شما میتوانید شماره خود را وارد کرده و ثبت کنید تا زمانیکه محصول موجود شد با پیامک به شما اطلاع داده شود.

سفارشات تهران بسته به حجم کاری و آماده سازی معمولا در همان روز یا در روز بعد با پیک ارسال خواهد شد.

قبل از ارسال بسته , تایم ارسال از طریق تماس تلفنی یا پیامک هماهنگ خواهد شد.

سفارشات سایر شهر ها پس از یک روز کاری تحویل پست می شود و شماره رهگیری پستی در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها ثبت خواهد شد تا از زمان رسیدن بسته اطلاع داشته باشید.

سفارشات پستی معمولا بعد از تحویل به پست پس از 3 تا 5 روز کاری به دستتان خواهد رسید.

سفارشات پستی بعد از ثبت و ارسال , قابل رهگیری از سایت اداره پست می باشد و هر گونه تاخیر در تحویل به عهده ی اداره پست می باشد و با توجه به ثبت تاریخ ارسال در سایت اداره پست و شفافیت کار ما , سایت اربل کافی هیچ مسئولیت ای در قبال تاخیر در تحویل بسته توسط اداره پست را قبول نمی کند اما از ارسال تا دریافت بسته درکنار مشتری و پیگیر بسته شما خواهیم بود و اگر تاخیری در ارسال بود حتما با پشتیبانی ما در تماس باشید تا برای پیگیری بسته راهنمایی و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهیم.

قبل از ارسال با شما هماهنگ می کنیم و همچنین بعد از اینکه سفارش شما تحویل پیک شد یک پیامک برای شما ارسال میشه تا در جریان باشید پیک به زودی به محل شما خواهد رسید.

اطلاعات مربوط به وضعییت سفارشات شما در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها و در قسمت نمایش قابل مشاهده خواهد بود.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

اطلاعات مربوط به کد رهگیری پستی بعد از تحویل به پست در پنل کاربری شما در قسمت سفارش ها و در قسمت نمایش قابل مشاهده خواهد بود.

برای رهگیری راحت تر ما صفحه رهگیری سریع را هم راه اندازی کردیم که میتونید به شکل ساده تری سفارشاتتان را رهگیری کنید.

هزینه ارسال و بسته بندی در تهران و سایر شهر ها بصورت ثابت 25 هزار تومان می باشد اما اگر سفارش شما بالاتر از 200 هزار تومان باشد هزینه ارسال بصورت خودکار رایگان خواهد شد !

اگر محصول خریداری شده مغایرتی با عکس و اطلاعات درج شده در سایت داشت , تعویض یا در صورت نیاز مبلغ پرداختی برگشت داده می شود.

اگر محصول خریداری شده آسیب فیزیکی و ظاهری داشت تعویض خواهد شد.
*در این حالت مشتری باید عکس کالای معیوب را بلافاصله بعد از تحویل از پیک یا پست به واتساپ یا ایمیل ما ارسال کرده و اطلاع رسانی کند.

اگر محصول خریداری شده اشتباه ارسال شده باشد تعویض خواهد شد.

اگر محصول خریداری شده دارای گارانتی شرکتی بود و مشکلی داشت تا 7 روز میتونید به سایت ما مرجوع کنید اما چنانچه بعد از 7 روز اطلاع دهید باید از طریق گارانتی شرکتی خود محصول اقدام کنید و امکان تعویض از طریق سایت ما امکان پذیر نخواهد بود.

اگر محصولی در راه ارسال پیک یا پستی اسیب دید نگران نباشید , تمامی ارسال ها بیمه می شود.

اشکال و یا ایراد فنی و فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی سایت اطلاع داده شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود با تمامی لوازمی که در کارتن یا بسته بوده بازگردانده شود.

پیامک های مربوط به کد یکبار مصرف و ورود به سایت یا فراموشی رمز عبور ما از شماره 300077 و 300057003500 و 30002189 و پیامک های اطلاع رسانی وضعیت سفارش ها و موجود شدن یا تخفیف خوردن کالای درخواستی شما از شماره 30002101002625 ارسال می شود.

همچنین شماره تماس های ما 02177840538 از خط ثابت و 09022325858 از تلفن همراه می باشد.

شماره هایی غیر از موارد درج شده در این صفحه متعلق به سایت ما نمی باشد.

فروشگاه در روز های تعطیل رسمی و جمعه ها تعطیل می باشد.

سفارشاتی که در روز های تعطیل ثبت شود در اولین روز کاری بعد آماده و تحویل پیک (تهرانی ها) و پست (سایر شهر ها) خواهد شد.

سایت اربل کافی برای فرایند دریافت سفارش و ارسال نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد مثل: نام , نام خانوادگی , ایمیل(اختیاری) , شماره تماس , آدرس , کد پستی , ایپی کاربر .

ما فقط برای ارسال سفارش از این موارد استفاده خواهیم کرد و اطلاعات فوق را در اختیار کسی قرار نخواهیم داد مگر اینکه با حکم قضایی و به دستور مراجع قانونی باشد.

شماره تماس مشتری فقط جهت فرایند ارسال سفارش و پیامک از طرف سایت ما جهت اطلاع رسانی مراحل ارسال سفارش استفاده خواهد شد.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه اربل کافی را از خود سلب می‌کند.

اربل کافی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای اربل کافی وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که اربل کافی همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی اربل کافی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و اربل کافی حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های اربل کافی ندارید، می‌توانید به پشتیبانی سایت اطلاع دهید.

اربل کافی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با ما تماس بگیرید.

آخرین بروز رسانی این صفحه در تاریخ چهارشنبه 24 دی 1399 می باشد.